I linje med vårt arbete för ökad hållbarhet övergår Stockholm Exergi till enbart digital kommunikation till våra kunder och leverantörer.

Detta gör vi även för att säkerställa att viktig information når våra kunder snabbt och säkert, samtidigt som vi minimerar vår klimatpåverkan ytterligare ett steg.

Digitalt utskick för bekräftelse av personuppgifter

Under vecka 12 gör vi ett utskick avseende signering för medgivande för digital kommunikation.

  1. Som kund till oss kommer du under vecka 12 få ett mejl från vår e-signeringspartner Oneflow där du ombeds klicka på en länk och uppge den mejladress du önskar få viktig information till. Du signerar därefter med BankID, avsändare är Oneflow.

Det är viktigt att vi har en korrekt mejladress i syfte att kunna skicka viktig information, såsom pris- och avtalsförändringar.

Signering genom BankID är en säkerhetsrutin för att vi ska vara säkra på att uppgifterna är korrekta och att den som lämnar uppgifterna har befogenhet att göra det.

På Mina sidors startsida hittar du en steg-för-steg-guide över hela signeringsprocessen.

Logga in på Mina sidor

Information om hantering av personuppgifter, avtalsvillkor mm

Här kan du läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter

Läs mer om Stockholm Exergis avtalsvillkor BRF och företag
Läs mer om Stockholm Exergis avtalsvillkor för villa och mindre fastighet

Fjärrvärmelagen

Vi hjälper dig direkt!

Vi hjälper dig direkt!

Vi hjälper dig gärna med frågor kring din fjärrvärme eller fjärrkyla, eller om något inte fungerar som det ska. Du vet väl också att du enkelt kan få hjälp via Mina sidor om du tex söker efter en faktura?